پیمانکاران با رعایت ضوابط بهداشتی و ایمنی فعالیت‌های گازرسانی خود را در مازندران آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران، گفت: پیمانکاران با رعایت ضوابط بهداشتی و ایمنی، فعالیت‌های گازرسانی خود را در استان آغاز می‌کنند تا ضمن از سرگیری روند توسعه گازرسانی با نظارت واحد HSE سلامت کارگران نیز حفظ شود.

او افزود:تا ۲۰ فروردین ماه ادارات استان با یک سوم پرسنل خود فعالیت می‌کنند و پس از این تاریخ، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود.

احمدپور گفت: مسلما این روند کاری ادارات و استفاده از یک سوم پرسنل نباید در فعالیت‌ها و خدمات رسانی اصلی خللی ایجاد کند، همچنین در سیستم اداری باید مباحث ضدعفونی با جدیت دنبال شود و تمامی موارد بهداشتی از جانب پرسنل و کارمندان نیز باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: به منظور جلوگیری از احتمال بروز پیک دوم بیماری در پایان تعطیلات ایام نوروزی ناشی از بازگشت نیرو‌های شاغل، تمامی ادارات گازرسانی موظف به غربالگری و تب سنجی کارکنان خواهند بود.

او گفت: دور کاری و اعطای مرخصی استحقاقی (بدون احتساب) برای کارکنانی که حضور آن‌ها در محل کار ضروری نیست، با رعایت نوبت کاری توسط مدیران انجام شود تا خللی در خدمات رسانی به مردم وارد نشود.

احمدپور ادامه داد: شرایط مناسب بهداشتی در محل کار برای پرسنلی که حضور آن‌ها در محل کار ضروری است، ایجاد شود و چنانچه فردی آلوده باز گشته و دارای علائم مشکوک است با هماهنگی روسای واحد، نسبت به قرنطینه دوهفته‌ای آن اقدام شود.

او افزود: براساس تصمیم ستاد ملی، ورود افرادی که ابتلای به بیماری کرونا آن‌ها قطعی است به ادارات ممنوع است. روسای ادارات هم مکلف به اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تردد مبتلایان هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.