آغاز بارش‌های جدید در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فعالیت سامانه بارشی جدید همراه با بارش‌های رگباری از فردا سه شنبه ۱۹ فروردین در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگر زاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: ناپایداری جوی که از روز گذشته، این استان را فرا گرفته ظرف روز‌های آینده همراه با افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد در عصر‌ها و بارش پراکنده در بیشتر مناطق استان ادامه خواهد یافت.

 او ادامه داد: این سامانه بارشی از فردا همراه با وزش باد شدید در خراسان رضوی آغاز می‌شود.


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها ابتدا به صورت باران و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی استان با کاهش محسوس دما و به صورت برف پیش بینی شده است.

آهنگر زاده افزود: بیشترین بارش‌های رگباری طی ۲۴ ساعت گذشته این استان در کلات با ۳۳ میلی متر ثبت شده است.

او ادامه داد: طی این مدت بعد از کلات شهرستان‌های سرخس با ۲۱ میلیمتر، قوچان با ۲۰ میلیمتر و مشهد با میزان بارشی بین هفت تا ۱۷ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته اند.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فریمان با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس سردترین شهر خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان طی همین مدت بود.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار