پزشکان اعلام کردند نخست‌وزیر مبتلا به کرونای انگلیس تا جایی که لازم باشد در بیمارستان تحت نظر باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، پزشکان انگلیسی اعلام کردند بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس، به دلیل نشان دادن «علائم پایدار» بیماری کوید-۱۹ «تا جایی که لازم باشد» در بیمارستان باقی می‌ماند.

نتیجهٔ تست کرونای بوریس جانسون ۱۰ روز پیش مثبت از آب درآمد و نخست‌وزیر انگلیس در روز‌های گذشته همچنان تب و سرفه‌های شدید داشته و در کنفرانس‌های ویدیویی‌اش بریده‌بریده صحبت می‌کرده، امری که باعث شده پزشکان «به‌شکل فزاینده‌ای نگران» سلامت او باشند. با این حال آقای جانسون همچنان مسئولیت ریاست کابینه انگلیس را بر عهده دارد.

به نوشتهٔ نشریهٔ گاردین، «وخامت بیماری وی بیش از آن بوده که خود یا کابینه‌اش آمادگی پذیرش آن را داشته باشند.» و همچنین پزشکانی که «نگران تنفس او هستند» در روز‌های گذشته بار‌ها او را معاینه کرده‌اند.

از سوی دیگر شبکه روسیا الیوم گزارش داد: بدتر شدن حال نخست وزیر انگلیس پس از ابتلا به ویروس کرونا، توانایی او برای ادامه کار را زیر سوال برده است.  اوضاع در ساختمان شماره ۱۰ منطقه داونینگ استریت لندن، مناسب نیست و سوالاتی درباره آن مطرح شده است که آیا نخست وزیر می‌تواند به کارش ادامه دهد یا نه؟ هفته گذشته دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس، مسئولیت اداره امور دولت را برعهده گرفت و ریاست نهمین نشست فوق‌العاده کمیته عالی امور فوق العاده انگلیس را برعهده داشت. باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر درباره سلامت نخست وزیر انگلیس باشیم. به ویژه که در شرایط فعلی، نقش نخست وزیر اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار