فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته دارای سه گوشی برتر هفته گذشته در سه جایگاه اول تا سوم است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اتفاقات جالب و ورود تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند به فهرست پرطرفدارترین‌های ما، این هفته کمی این فهرست در حال بازگشتن به شرایط عادی است. این مسئله هم می‌تواند خوب باشد و هم برای بعضی گوشی‌ها اتفاق ناخوشایندی به نظر برسد.

گوشی‌های پرطرفدار هفته جاری

در فهرست این هفته ما سه گزینه برتر همان‌هایی هستند که سری پیش نیز جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کرده بودند. البته این بار شیائومی می 10 لایت 5G مدال طلا را از آن خود کرده است. گوشی هوآوی P40 پرو پلاس نیز مدال نقره را بار دیگر بر گردن انداخت و این در حالی است که مدل برنز به P40 پرو رسیده است.

ردمی K30 پرو یک جایگاه بالاتر آمده و اکنون در مقام چهارم قرار دارد، درست بالای گلکسی S20 اولترا که هفته پیش دهم بود.

گوشی شیائومی می 10 پرو 5G با برگشتن به فهرست پرطرفدارترین‌ها اکنون روی صندلی ششم نشسته است. این در حالی است که گوشی معرفی نشده Reno Ace 2 موفق به حضور در فهرست در جایگاه هفتم شده است.

پس از همه این دستگاه‌ها نوبت به گوشی نام آشنای گلکسی A51 می‌رسد که این هفته به فهرست ما بازگشته است. این در حالی است که دو جایگاه آخر به دو گوشی ردمی نوت 8 و نسخه پرو آن می‌رسند.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

فهرستی که اکنون درباره آن صحبت کردیم به ما یادآوری می‌کند که دیگر گوشی‌های هوآوی P40، ردمی نوت 9S، ردمی K30 پرو زوم و سامسونگ گلکسی M51 تنها یک هفته توانستند پیش از حذف شدنشان از فهرست ما، در آن حضور داشته باشند. در ادامه فهرست تصویری گوشی‌های پرطرفدار این هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۸ فروردین)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۸ فروردین)


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ فروردین)


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار