معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب، از اجرای طرح جمع‌آوری کانکس‌های مجردی و کارگری و سامان‌دهی معتادان غیربومی در خیابان‌ها و محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن پیرکرمی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب گفت : اجرای این طرح در راستای احترام به حقوق شهروندی و به منظور پیشگیری از سرایت ویروس کرونا انجام می شود که در این رابطه کارگروهی باحضور نیروی انتظامی، بهزیستی، ستاد مبارزه با موادمخدر، شهرداری و دیگر نهادهای مسوول تشکیل شده و ظرفیت های خاصی به منظور جمع آوری معتادان به وسیله پلیس مبارزه با موادمخدر در نظر گرفته شده است.

او گفت : اولویت اول ما در این برهه زمانی جمع آوری معتادان و مبارزه با افراد بزهکار و ایجاد امنیت برپایه درخواست های مردمی است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در آگاه سازی مردم و مقابله با انواع بزه های اجتماعی گفت: رسانه ها می توانند با ساخت و پخش کلیپ های آموزشی و پیشگیرانه، تهیه گزارش و یادداشت های آموزنده، مردم را نسبت به بسیاری از انواع جرایم و موادمخدر آگاه کنند زیرا بسیاری از خانواده ها در جامعه آشنایی چندانی با موادمخدر صنعتی و جدید نداشته و فرزندان آن ها در معرض چنین آسیب هایی قرار دارند.

پیرکرمی از مردم خواست با کارگروه امنیت اجتماعی شهرستان همکاری کنند تا با مشارکت فعالانه و آگانه مردم، امنیت و آرامش روانی برای شهرستان بیش از پیش ایجاد شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.