امام جمعه شهرستان شادگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم اجتناب از تجمعات، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با موضوع مهدویت باید بصورت مجازی برگزار شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شده برگزاری بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و اعیاد و سایر مراسمات بطور کلی لغو شوند.

او به در پیش بودن جشن‌های نیمه شعبان و ولادت پر خیر و برکت قطب عالم امکان، حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و بیان داشت: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیروی از دستور العمل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، همایش شعر عربی و مسابقه نقاشی با موضوع مهدویت بصورت مجازی برگزار شوند.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی بر تشویق و ترغیب مردم جهت برگزاری احیاء در منازل (احیاء خانوادگی)، توزیع بسته‌های معیشتی، آذین بندی و تبلیغات محیطی در معابر و خیابان‌ها در نقاط مختلف شهرستان تاکید کرد.

براساس این گزارش؛ سعید حاجیان فرماندار شهرستان شادگان و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه دراین جلسه حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.