سردار ملکی گفت: پلیس در ورودی‌های استان همچنان از ورود مسافران به گیلان جلوگیری می‌کنند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا این طرح تا پایان فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سردار عزیزالله ملکی،فرمانده انتظامی گیلان از تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی‌های گیلان خبر داد و گفت: پلیس در ورودی‌های استان همچنان از ورود مسافران به گیلان جلوگیری می‌کنند وبر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا این طرح تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.

او  افزود: با همراهی و همکاری مردم شریف ایران اسلامی، شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در بحث مبارزه با ویروس کرونا هستیم و از همه شهروندان و هموطنان انتظار داریم این همکاری‌ها تا زمان اعلام رسمی مسئولان حوزه بهداشت و درمان در خصوص ریشه کنی ویروس کرونا ادامه یابد.

فرمانده انتظامی گیلان، با اشاره به افزایش تردد خوردو‌ها با پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان از ابتدای روز گذشته اضافه کرد: در صورت اصرار مسافران، بطور یقین با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

سردارملکی در ادامه گفت: همچنین در همه شهرستان‌های استان با رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی برخورد، راننده متخلف جریمه و خودروی وی به پارکینگ منتقل خواهد شد.

او  با بیان اینکه وضعیت گیلان همچنان در اضطراری قرار دارد از مسافران خواست با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و از سفر به استان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.