بهروزی راد: دوست داشتم هرچه سریع‌تر مسابقات برگزار شود

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: دوست داشتم هرچه سریع‌تر مسابقات پارالمپیک برگزار شود، زیرا حس می‌کردم که آمادگی کامل را داشتم.

بهروزی راد: دوست داشتم هر چه سریع‌تر مسابقات برگزار شودشهلا بهروزی راد ملی پوش پاراکانو قایقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از زمانی که از اردو برگشته‌ام در خانه هستم و به دلیل شیوع ویروس کرونا رفت و آمدی ندارم. خداروشکر سلامت هستم.

او افزود: در خانه تمرین بدنسازی را انجام می‌دهم، چون شرایط تمرینی ندارم که بتوانم به آب، پارو و قایق دسترسی داشته باشم. سعی می‌کنم با همین تمرینات بدنسازی و کار با با وزنه کارم را دنبال کنم. روزی یک ساعت در خانه ورزش می‌کنم و از طریق فضای مجازی با مربی تیم در ارتباط هستم و بر اساس برنامه تمرینی مربی ورزش می‌کنم.

بهروزی راد درباره تعویق زمان المپیک، گفت: دوست داشتم هرچه سریع‌تر مسابقات پارالمپیک برگزار شود، زیرا حس می‌کردم که آمادگی کامل را داشتم. اما وقتی این شرایط پیش آمد، این آمادگی را از دست دادم و نزدیک به یک هفته است که شروع به ورزش کردم. باید دوباره ورزش کنم تا بدنم را به همان حالت عادی برگردانم.

او ادامه داد: این شرایط برای همه ورزشکاران جهان یکسان است. با این وجود ما می‌توانیم تمریناتمان را با همین شرایط هرچند که راضی کننده نیست در خانه انجام بدهیم. با تمرینات در منزل می‌شود تا حدودی به آمادگی رسید و المپیک را فراموش نکنیم.

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: کمال تشکر را از کادر درمانی و پزشکی دارم، این شرایط مانند جنگی است که آن‌ها در خط مقدم هستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار