رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: برای تحقق «جهش تولید» در مرحله نخست باید تعریف واحدی از این مهم انجام گیرد.

برای تحقق «جهش تولید» باید تعریف واحدی از آن ارائه شودبه گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در صحن علنی امروز گفت: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در هفته‌های گذشته جلسات متعددی به صورت مجازی و با همکاری فناوری اطلاعات مجلس برگزار کرده است.

او افزود: پس از  ابلاغ اولویت‌های «جهش تولید» از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی راهکار‌های تحقق شعار سال و کاهش تبعات اقتصادی کرونا را با حضور نمایندگان بخش خصوصی، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و اتاق بازرگانی و اصناف بررسی کرد.

فولادگر گفت: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی به تشریح وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کنونی پرداخت و سه شرایط خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه را برای آینده در نظر گرفت و دولت باید با در نظر گرفتن بسته‌های ویژه در حوزه بانکی، مالیاتی، عوارض و غیره به کمک اقشار آسیب دیده و کسب وکار‌ها بشتابد.

فولادگر ادامه داد: برای تحقق «جهش تولید» در مرحله نخست باید تعریف واحدی از این مهم انجام گیرد که براساس بررسی‌های صورت گرفته «جهش تولید» را می‌توان رشد پرشتاب اقتصادی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود دانست.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌های نرم افزاری مانند نیروی انسانی متخصص، قوانین و ظرفیت سخت افزاری مانند امکانات و تجهیزات مرحله دوم «جهش تولید» است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار