شهردار خنداب از ضدعفونی و گندزدایی مداوم این شهر خبرداد.

سلیمی شهردار خنداب در حاشیه ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر خنداب در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر خنداب از سوی شهرداری به صورت مداو انجام می‌شود.

ضدعفونی و گندزدایی مداوم شهر خنداب

سلیمی افزود: از ابتدا شیوع کرونا ویروس عملیات گندزدایی کلیه معابر و نقاط پر رفت و آمد شهر خنداب هرروز از سوی شهرداری شروع شده و تا شکست کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: در روز‌هایی که با بحران به ویروس کرونا روبرو هستیم نیرو‌های شهرداری خنداب و سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند و همواره با سایر دستگاه‌های اجرایی و مشارکت شهروندان عزیز نسبت به اقدامات پیشگیرانه اهتمام ویژه دارند.

شهردار خنداب بیان کرد: همچنین به منظور افزایش بهداشت محیطی، حفظ آرامش و تامین سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عملیات پاکسازی تمامی معابر و اماکن عمومی و خیابان‌های پرتردد و پر تجمع شهر خنداب به صورت مداوم و روزانه صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: تمامی ظرفیت‌های موجود شهرداری از جمله ظرفیت فرهنگی و اجتماعی و امکانات تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری برای پیشگیری از انتشار کرونا ویروس در بین شهروندان استفاده می‌شود تا انشا الله بتوانیم با همراهی و همکاری همه جانبی شهروندان عزیز این بیماری ویروسی را شکست دهیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.