رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:اصلی‌ترین عاملی که در کنترل و توقف کرونا بر آن تاکید داند، شکستن زنجیره انتقال انسانی است شهروندان در خانه بمانند و فقط بنابر ضرورت خارج شوید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علی حشمتیان، رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: اصلی‌ترین عاملی که در کنترل و توقف کرونا بر آن تاکید داند، شکستن زنجیره انتقال انسانی است و به همین دلیل مسئولان نظام بهداشتی تاکید دارند، در خانه بنشینید و فقط بنابر ضرورت خارج شوید.

او پفت: طبیعتا وقتی انسان در خانه می‌نشیند، فعالیت‌های روزانه دچار تغییر می‌شود و ممکن است روی خلق و روح اثر منفی بگذارد.

 حشمتیان بیان کرد: از آنجا که اغلب مردم آپارتمان نشین هستند و فضای آپارتمان‌ها محدود است، برای اینکه بتوانیم این دوره پرفشار را از نظر روانی پشت سر بگذاریم و سلامت مان را حفظ کنیم باید سمت ورزش‌هایی که متناسب با محیط و فضا‌هایی است که در اختیار داریم، حرکت کنیم.

او ادامه داد: از ورزش‌های هوازی با شدت پایین مثل راه رفتن تند در محیطی که در اختیار ما است یا دویدن نرم به شکلی که باعث آزار سایر شهروندان در سایر طبقات نشود استفاده کنید. توصیه می‌کنیم پدر خانواده یا فرد ورزشکاری که در خانواده وجود دارد، با ورزش نشاط را برای سایر اعضای خانواده در قالب یک سناریو دنبال کند و همراه اعضا خانواده به شکل گروهی نرمش‌های خیلی سبک و فعالیت‌های ورزشی انجام دهند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.