مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امادگی هلال احمر برای دریافت نذورات مردم در روز برات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری سنت کهن مردم خراسان جنوبی با عنوان چراغ برات در روز ۱۴ شعبان و خیرات مردم برای اموات گفت: امسال به واسطه شیوع کرونا لازم است مردم خیرات برای درگذشتگان خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

 او با بیان اینکه یکی از بهترین خیرات حل مشکل و گره گشایی از کار بندگان خداوند است, افزود: هلال احمر خراسان جنوبی این آمادگی را دارد تا مانند همیشه حلقه اتصال این کمک‌ها برای رساندن به دست نیازمندان باشد.

شهریاری عنوان کرد: کمک‌های مردمی روز «برات» برای تهیه اقلام بهداشتی، درمانی و معیشتی هزینه و در اختیار نیازمندان واقعی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: هم استانی‌های عزیز از طریق شماره گیری کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ می‌توانند کمک‌های خود را به حساب هلال احمر واریز کنند.

او شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت را از دیگر روش‌های پرداخت کمک عنوان کرد و ادامه داد: شعب هلال احمر در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوع دوست خراسان جنوبی است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.