جشنواره «مسجد علوی» در کانون‌های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره فرهنگی هنری «مسجد علوی» با رویکرد سبک زندگی اسلامی در آموزه‌های نهج البلاغه است که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

او افزود: این جشنواره در موضوعات نقاشی برای کودکان و نوجوانان از حکمت‌های نهج البلاغه و کتابخوانی از حکمت‌های یکم تا پنجاهم نهج البلاغه برگزارمی شود.

شریفی اضافه کرد: رشته نقاشی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۴ سال است که شرکت کنندگان باید آثار خود را از طریق پیام رسان گپ به شماره ۰۹۱۰۰۲۱۰۵۴۳ و یا از طریق پست به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، خیابان طالقانی، میدان ابوریحان، مجتمع فرهنگی هنری مهر، با کد پستی ۸۶۶۱۶-۸۸۱۷۹ ارسال کنند.

او ادامه داد: در بخش کتابخوانی ۱۰ سؤال از حکمت‌های یکم تا پنجاهم نهج البلاغه طرح شده که شرکت کنندگان باید جواب سوالات را در قالب یک پیام ۱۰ رقمی از چپ به راست به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۹۴۰۳۸۱ ارسال کنند.

شریفی گفت: جشنواره فرهنگی هنری «مسجد علوی» از ۱۸ اسفند سال ۱۳۹۸ همزمان با میلاد امام علی «علیه السلام» شروع شده و تا ۲۱ فروردین ماه جاری مصادف با میلاد امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» ادامه دارد.

او افزود: به ۱۰ نفر از برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری «مسجد علوی» لوح سپاس و هدایای ارزنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.