مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۹۹ تمامی رانندگان ناوگان تاکسی ملزم به اجرای برخی موارد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۹۹ تمامی رانندگان ناوگان تاکسی شامل تاکسی‌های پلاک ت "زرد"، تاکسی‌های بی‌سیم و تاکسی‌های اینترنتی ملزم به اجرای برخی موارد شدند.

او با بیان اینکه بر اساس این مصوبه حداکثر تعداد مسافر در تمامی سفر‌های درون و برون شهری بیش از سه نفر ممنوع است، افزود: از زمان شروع سرویس رسانی از مبدا تا مقصد شیشه تاکسی‌ها در حد تهویه هوای مطبوع داخل خودرو باز و از بستن شیشه‌ها اکیداً باید خودداری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی دیگر از مصوبات جدید ستاد مبارزه با کرونای استان در خصوص فعالیت تاکسی‌ها این است که ترجیحاً راننده و مسافر از ماسک استفاده و نکات بهداشتی طبق پروتکل ابلاغ شده ناوگان تاکسی شهر اصفهان اجرا شود.

او ابراز امیدواری کرد: با کمک مؤثر رسانه‌ها و استقبال مناسب رانندگان و شهروندان این مهم به صورت مؤثر در شهر به جهت سلامت هر چه بیشتر عموم مردم پیاده سازی و فرهنگ سازی آن مستمر ماند.

منوچهری خاطرنشان کرد: توزیع رایگان ماسک و دستکش همچنین ضد عفونی کردن تاکسی‌ها و تحویل رایگان مایع و دستگاه ضد عفونی کردن تاکسی‌ها به رؤسای خطوط برای مقابله با کرونا انجام شده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.