معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بیش از ۹ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری کرونا در استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هدایت حاتمی با تبریک نیمه شعبان گفت:اصناف ظرفیت ویژه‌ای در تامین و توزیع کالا دارد و در حل مسائل روزمره مردم و توسعه کشور و استان نیز پیشرو می‌باشد.

او گفت: اصناف و روسای اتحادیه در سال جاری کسب مجوز برای واحد‌های صنفی را در دستور کار خود قرار دهند و امیدواریم با تلاش اتحادیه‌ها شاهد فعالیت واحد‌های غیر مجاز در سطح استان نباشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید داشت: تاکنون ۹ هزار ۲۴۸ نفر در سامانه بیمه بیکاری استان ثبت نام کردند که در این رابطه در چارچوب تصمیمات ملی پیش خواهیم رفت.

او افزود: دولت در حال حاضر با شیوه‌های مختلف از جمله؛ وام، کمک اعتباری و یارانه به بازار و مردم کمک می‌کند و تا جایی که امکان دارد از اصناف حمایت خواهیم کرد.

حاتمی در پایان بیان داشت: تامین ماسک واحد‌های صنفی را در دستور کار قرار خواهیم داد و در ادامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف اصناف بر شرایط کنونی غلبه خواهیم کرد.

او در پایان ضمن قدردانی از اصناف و بازاریان گفت؛ انتظار داریم اصناف و بازاریان همچون گذشته با رعایت مصوبات ستاد مدیریت کرونا در این شرایط سخت دولت و مردم را یاری نمایند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین خوشچهره
۱۶:۴۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ثبت نام بیکاری