به تازگی اطلاعات جدیدی از نسخه جهانی Vivo V19 به همراه تصاویر دیگری از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما گوشی Vivo V19 را یک ماه پیش در اندونزی دیدیم، اما آن دستگاه تنها یک نسخه بازسازی شده از V17 شود. امروز، نسخه جهانی Vivo V19 با دوربین سلفی دوگانه، شارژ سریع ۷۷ واتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد. این اولین گوشی ویوو با حفره درون صفحه نمایش دوگانه این شرکت است و انتظار می‌رود به زودی در بازار جهانی دیده شود.

اطلاعات منتشر شده از Vivo V19

گوشی Vivo V19 دارای تراشه اسنپدراگون ۱۷۲ است که با یک رم ۸ گیگابایتی و یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی یا ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. صفحه نمایش سوپر امولد گوشی مذکور ۶.۴۴ اینچی بوده و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد. همچنین در زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار گرفته تا به این طریق امنیت دستگاه تامین شود. حفره بزرگ درون صحفه نمایش این دستگاه میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۱ است که توسط یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۳ همراهی می‌شود.


بیشتر بخوانید: سود ۷۵ هزار دلاری از نقص امنیتی دوربین محصولات اپل


جدیدترین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از نسخه جهانی Vivo V19

دوربین‌های موجود در گوشی جدید ویوو

اکنون که درباره دوربین صحبت می‌کنیم بهتر است این مسئله را ذکر کنیم که چهار عدد از آن‌ها پشت گوشی V19 قرار دارند که به صورت L شکل در کنار یکدیگر هستند. همچنین آن‌ها در یک ماژول مستطیلی طراحی شده‌اند. دوربین‌های این دستگاه شامل یک شوتر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. هر دو سری دوربین‌های جلو و عقب این گوشی هوشمند از تصویربرداری در حالت شب (Super Night mode) و فیلم‌برداری فوق العاده پایدار پشتیبانی می‌کنند.

جدیدترین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از نسخه جهانی Vivo V19

دیگر مشخصات گوشی V19

باقی مشخصات برجسته دستگاه جدید Vivo V19 شامل درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و بلوتوث ۵.۰ می‌شود. همچنین تمام باند‌ها و فرکانس‌های Wi-Fi لازم در این گوشی پشتیبانی می‌شوند. گوشی جدید ویوو در دو رنگ نقره‌ای و مشکی به فروش می‌رسد. همچنین قیمت و دسترسی آن برای هر بازار به شکل جداگانه اعلام می‌شود.

جدیدترین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از نسخه جهانی Vivo V19

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار