مدیر کانون فرهنگی هنری کارزین گفت: مسابقه مطهر ویژه ایام مبارزه با ویروس کرونا در مسجد جامع شهید مطهری این شهرستان در فضای مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز مصطفی جعفری مدیر کانون فرهنگی هنری بشارت مسجد جامع شهید مطهری کارزین با اشاره به اینکه اجرای برنامه فرهنگی از اهداف برگزاری مسابقه مطهر بوده، بیان کرد: هر شب ساعت ۲۲ با طرح ۵ سوال و ارسال پاسخ برای مدیر گروه در فضای مجازی واتساپ به نشانی ttps://chat.whatsapp.com/L۱DXsgayvNWBpNxpgYSrWY در حال برگزاری است.

او، تصریح کرد: سوال‌های مسابقه مطهر از موضوعات قرآنی، احکام، اطلاعات عمومی، تاریخی، کتابخوانی، مذهبی، چیستان و معما مطرح می‌شود و هر شرکت کننده ۱۰ دقیقه برای ارسال پاسخ فرصت دارد.

جعفری با تشریح چگونگی برگزاری مسابقه کتابخوانی ادامه داد: در مسابقه مطهر هر روز یک کتاب برای موضوع کتابخوانی انتخاب می‌شود که ۱۵ صفحه از این کتاب در قالب فایل pdf در گروه مجازی ارائه شده و شرکت کنندگان پس از مطالعه باید به ۲ سوال مطرح شده پاسخ دهند.

مدیر کانون فرهنگی هنری بشارت شهر کارزین افزود: این مسابقه تا عید سعید فطر ادامه دارد و هر شب با اهداء جوایز نقدی به سه نفر از شرکت کنندگان هر کدام به مبلغ ۱۵۰ هزار ریال اجرا می‌شود و در صورتی که به پنج سوال پاسخ صحیح داده نشود به بیشترین پاسخ‌های درست جوایز اهدا می‌شود.

او، اضافه کرد: اگر تعداد ارسال کنندگان پاسخ صحیح زیاد باشد در بین آن‌ها قرعه کشی انجام و جوایز نقدی به افراد برنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار