رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان از مردم و سران طوایف و عشایر، در راستای مقابله با بیماری کرونا ویروس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زبیدی نیا معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان در پیامی از فعالیت شبانه روزی و جهادی تمامی مسئولان و مقامات استانی به ویژه همراهی و همبستگی مردمی سران طوایف و عشایر در زمینه مقابله با بیماری منحوس ویروس کرونا قدردانی و سپاسگزاری نمود.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


امروز که بیماری منحوس کرونا در قالب یک ویروس به‌صورت خزنده، آرامش برخی شهروندان را مخدوش و بعضی عزیزان را گرفتار کرد. آنچه که در این شرایط حاد، اهمیت ویژه دارد تأمین سلامت مردم ایران اسلامی است و به شکرانه ایزد باید بگویم با آگاهی و هوشیاری از زمان شروع بیماری و اعلام وضعیت بحرانی از سوی مسئولین کشوری واستانی ستاد ملی مقابله با کرونا، یکی از ارکان مهم واساسی و حیاتی و تاثیر گذار، همکاری خود مردم بود که در این راستا طرح خودجوش مشارکت مردمی در مقابله با کرونا که از سوی بزرگان طوایف، سران عشایر وفرهیختگان و مصلحین شورا‌های حل اختلاف بسیار نقش آفرین ظاهر شد، آئین‌ها و مراسمات شادی و فاتحه خوانی مدیریت وبدون حضور تجمعات مردمی برگزار گردید که جا دارد صمیمانه از تمامی بزرگان و سران عشایر و طوایف که در رعایت توصیه‌های بهداشتی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این زمینه همراهی و همکاری نمودند قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

زمینه ارتقاء اقدامات و تسهیل مدیریت مبارزه با این پدیده و مصون سازی کشور در برابر تهدیدات؛ با تضرع، دعا و مناجات به درگاه خدای سبحان و توسل به قران و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، برای رفع بیماری و عبور موفق از این ابتلای بزرگ و تبدیل بلا به نعمت را از آستان کریم و نعیمش طلب می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.