رئیس فدراسیون وزنه برداری آمریکا با قرار دادن آیه‌ای از قرآن، پستی معناگرا در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در جهان و جانباختن میلیون‌ها انسان در جهان، همه برای مبارزه با این ویروس منحوس  دست به کار شده‌اند. 

در همین راستا، اورسولا پاپاندرا سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری و رئیس فدراسیون وزنه برداری آمریکا با انتشار یک پست معناگرا در صفحه اجتماعی خود مردم جهان را به توسل به کلام خداوند و قرآن برای دفع این بلا توصیه کرد.

پاپاندرا با قرار دادن متن آیه پنجم سوره شرح «اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً» (هرگز یک سختى بر دو خوشى و یسر غلبه نخواهد کرد) مردم جهان را در این وضعیت بحرانی و شیوع ویروس کرونا به صبر کردن توصیه کرد و نوشت: بعضی روز‌ها سخت است. نگه داشتن آن با دستی همیشه راحت‌تر است. بعد از هر سختی یک روز خوب خواهد آمد.

(Some days are hard. It is always easier with a hand to hold)

توصیه قرآنی سرپرست آمریکایی IWF برای مبارزه با ویروس کرونا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۳۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
احسنت بر اسلام آورندگان جدید غربی رئیس فدراسیون وزنه برداری که با خلوص فطرتی پاک و انسانی و ایمان به خداوند جل جلاله و حضرت رسول الله ص آیه مقدس قرآن کریم و نورانی را برای جهانیان فرستاده و همگان را به صبر و امید به آینده روشن دعوت کرده ، تمدن نوین اسلام ناب محمدی ص عادل و عدالتگستر و خردمندان بصیر شما مومنین را با آغوشی باز می پذیرد مبارکتان باشد در پناه خداوند جل جلاله شاد و سلامت باشید . و من الله توفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ذاکر
۰۱:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
درد‌وبلای‌اورسولا‌خانم‌بخوره‌به‌جون‌سلبریتیهای‌خودفروخته‌ی‌ایرانی‌
که‌باپول‌این‌مرزوبوم‌به‌نون‌ونوا‌رسیده‌اند‌ولی‌دراکثرمواقع‌دروقاحت‌‌کامل‌‌به‌مردم‌ومقدسات‌توهین‌‌میکنند
آخرین اخبار