رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: با کمک خیرین در هیات مذهبی این شهرستان تاکنون ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با توجه به ایام شعبانیه هیات مذهبی با کمک خیرین اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد ۱۰۰میلیون ریال کرده است که در بین نیازمندان حاشیه شهر و روستا‌های اطراف توزیع شد.

او درباره اقدامات صورت گرفته در ایام کرونایی، ادامه داد: از ابتدای شروع شیوع کرونا ۳۰ نفر از طلاب حوزه علمیه با ۳دستگاه خودرو و تراکتور اقدام به ضدعفونی معابر شهری کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: جوانان هیأت مذهبی این شهرستان ۵ هزار پک بهداشتی شامل ماسک مواد شوینده و ضدعفونی کننده دست و سطوح را به ارزش تقریبی ۷۵۰ میلیون ریال تهیه و در حاشیه شهر و روستا‌های اطراف توزیع کردند و این فرایند همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام فاطمیان در ارتباط با جشن‌های نیمه شعبان، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در سال جاری به صورت حضوری، با هماهنگی‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی و فرمانداری ۱۰ خودرو در شب میلاد امام زمان(ع) در نقاط مختلف شهر اقدام به پخش سرود و مولودی می‌کنند.
 
او تصریح کرد: فردا ساعت ۲۰ در مساجد و فضای مجازی دعای عظم البلا، دعای عهد و مولودی به صورت همزمان پخش خواهد شد، همچنین جوانان هیئت اباعبدالله الحسین(ع) اقدام به نصب پارچه و بنر در سطح شهر خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: گروهی ۱۰ نفره از طلاب جهادی به صورت داوطلبانه مراحل کفن و دفن اموات کرونایی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.