مدیر شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: بیش از ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان کشف و امحاء شد.

عباس آغاز مدیر شبکه دامپزشکی مهاباد با اعلام اینکه در قالب طرح  تشدید نظارت بر بازار، ۴۴۱ نوبت بازدید از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی این شهرستان انجام شد،  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: این با مشارکت سه گروه دامپزشکی در قالب دو  اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت در این شهرستان اجرا شد.

او افزود:در مدت اجرای این طرح، ۵۲۸ کیلوگرم فرآورده خام دامی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، آلایش مرغی و دامی غیرقابل مصرف کشف و ۲ باب مغازه نیز به دلیل تخلف پلمب و سه دستگاه خودرو حامل مرغ زنده نیز توقیف شد

آغاز از عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان فرآورده‌های خام دامی شهرستان خواست تا با توجه به احتمال شیوع بیماری کرونا، ضمن رعایت اصول بهداشتی و قوانین موجود، با گروه‌های نظارت دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر شبکه دامپزشکی مهاباد همچنین از شهروندان نیز خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند و گوشت‌هایی که ممهور به مهر دامپزشکی نباشند، خودداری کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.