به منظور جهش تولید انجام می‌شود؛

مولدسازی و فروش بیش از ۵۰ ملک دولتی

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: امسال ۵۵ فقره از املاک دولتی استان همدان مولدسازی شده و یا به فروش می‌رسد.

سیدناصر محمودی درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه مولد سازی دارایی‌های دولت علاوه بر اینکه   در سامانه  ثبت شده است،مولدسازی و فروش بیش از ۵۰ ملک دولتی افزود: امسال این موضوع  در حال اجرا است.

او با بیان اینکه مولدسازی موجب  ایجاد انضباط در مدیریت دارایی دولت و در هزینه‌ها می‌شود، گفت: در برنامه اصلاح ساختار بودجه یکی از بسته‌های ۹ گانه به موضوع مولدسازی اختصاص دارد به نحوی که دولت بتواند از دارایی‌های موجود خود، درآمدزایی کند.

محمودی بیان کرد: مولدسازی دارایی‌ها همان ایجاد منابع مالی حداکثری از طریق انواع قرارداد‌ها و ابزار‌های مالی برای انجماد زدایی و باز توزیع دارایی‌های مازاد دولتی است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای بند (پ) ماده ۱۰ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه بوده و بر این منطق استوار است تا با کاهش نقش دولت در ساختار اقتصاد، هزینه‌های دولتی را کاهش دهد و با پویاسازی از اموال و دارایی‌های دولتی، رونق اقتصادی را تسریع بخشد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.