رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج از تولید و توزیع قریب به ۲۵ هزار تن آسفالت در سال گذشته خبر داد.

فرشاد منبری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: از آنجایی که بهسازی وضعیت معابر و تامین امنیت شهروندان و وسائط نقلیه در هنگام عبور و مرور یکی از وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود عملیات بهسازی و آسفالت معابر همواره از برنامه‌ها و اولویت‌های مدیران شهرداری است.

منبری عنوان کرد: این سازمان سال گذشته و در راستای تولید آسفالت جهت بهسازی معابر و تکمیل پروژه‌های عمرانی با تمام ظرفیت فعالیت نمود.

او از تولید و توزیع قریب به ۲۵ هزار تن آسفالت در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این مقدار آسفالت تولید شده براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته صرف تکمیل و بهسازی پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابرو محلات سطح شهر شده است.

منبری اعلام کرد: یک هزار و ۹۰۰ تن از آسفالت تولید شده در حوزه شهرداری منطقه یک، یک هزار و ۸۵۰ تن در سطح شهرداری منطقه دو، ۲ هزار و ۴۳۰ تن در حوزه منطقه سه و یک هزار و ۶۵۰ تن نیز در حوزه شهرداری ناحیه ویژه بهاران توزیع و صرف آسفالت معابر و خیابان‌ها شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: قریب به ۱۷ هزار تن از آسفالت تولیدی در سال گذشته نیز صرف تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اقدام نظیر بلوار ۳۶ متری دگایران، بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر و همچنین تقاطع غیر همسطح توحید واتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.