اسامی برگزیدگان جشنواره بین‌المللی نگارش یادداشت راهبردی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نخستین دوره جشنواره بین‌المللی نگارش یادداشت راهبردی به پایان رسیده اما به دلیل شیوع بیماری کرونا اختتامیه این جشنواره برگزار نشد و تنها اسامی برگزیدگان اعلام شد.

مجتبی اشرافی، مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه گفت: این جشنواره در بهمن ماه پارسال فراخوان خود را اعلام کرد که پس از ارسال آثار علاقه‌مندان، آثار ارسالی مورد بررسی هیئت داوران قرار گرفت. 

او، با اشاره به اینکه آثار برتر این جشنواره از سوی داوران مشخص شده است، بیان کرد: مقرر شد اختتامیه‌ای برگزار و در آن از برگزیدگان تقدیر شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا فقط اسامی برگزیدگان اعلام شد.

اشرافی تصریح کرد: در حوزه گام دوم لوح سپاس و عنوان تحلیل­‌گر برتر جشنواره به معصومه امینی برای یادداشت راهبردی (تمدن اسلامی و گام دوم انقلاب)، یاشار طاهری  برای یادداشت راهبردی (بررسی ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب) و امیر کشتگر برای یادداشت راهبردی (راهبردهای بیانیه گام دوم باز ابطال نظریه چرخش انقلاب) تعلق می‌گیرد. 

مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه ادامه داد: هیئت داوران در این بخش، قدردانی ویژه، لوح سپاس، عنوان تحلیل­گر برتر جشنواره و چاپ مقاله در (پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانه) را به مریم شمسایی برای مقاله(ضرورت توجه به حوزه علم و پژوهش در پیشرفت تمدن اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی) و عیسی مخدومی برای مقاله (دستاوردهای انقلاب اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌­ای) اهدا شد.

او، افزود: در حوزه فرهنگ لوح سپاس و عنوان تحلیل­‌گر برتر جشنواره به خدیجه هاشمی برای یادداشت راهبردی (اصلاح سبک زندگی مقدمه تمدن‌سازی اسلامی)، افسانه فرخی و سید محسن هاشمی برای یادداشت راهبردی (سکولاریسم خفی، مهمترین مانع اقناع و شیوه نفوذ فرهنگی) و اسد خرم برای یادداشت راهبردی ( تهاجم فرهنگی (ناتوی فرهنگی) تعلق گرفت. 

اشرفی اضافه کرد: در حوزه رسانه و تبلیغ لوح سپاس و عنوان تحلیل­‌گر برتر جشنواره به عبدالرضا قهرمانی برای یادداشت راهبردی (حقوق خبرنگاران و مسئولیت دولت نسبت به خبرنگاران در حین بحران­‌ها و درگیری­‌های مسلحانه)، سید علی حسینی برای یادداشت راهبردی (رسانه­‌ها، مشارکت سیاسی و مدیریت افکار عمومی) تعلق گرفت. 

مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه  اظهار کرد: در حوزه دیپلماسی عمومی انقلاب اسلامی لوح سپاس و عنوان تحلیل­‌‌گر برتر جشنواره به سید یحیی حسینی اصیل برای یادداشت راهبردی (دیپلماسی عمومی انقلاب اسلامی ایران و سیاست­‌گذاری منطقه‌­ای و بین‌­المللی)، امیرکشتگر و یادداشت راهبردی (انفتاح نظام دانایی نوین، دستاورد انقلاب اسلامی در روابط  بین‌­الملل تعلق گرفت.

او، تاکید کرد: در حوزه مکتب حاج قاسم سلیمانی لوح سپاس و عنوان تحلیل­‌گر برتر جشنواره به مرتضی و مجتبی اشرافی برای یادداشت راهبردی (نقش سردار سپهبد شهید سلیمانی در عبور از بحران­‌های بین­‌المللی) تعلق گرفت و در این بخش هیچ یک از یادداشت‌ها حائز مقام دوم و سوم نشدند. 

اشرفی گفت:در حوزه مشارکت سیاسی هیئت داوران هیچ  یک از یادداشت­‌های راهبردی دریافتی را حائز دریافت مقام نیافتند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار