رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۲۶ واحد عرضه کننده قلیان در این شهرستان با همکاری نیرو‌های پلیس پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی سعیدی رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از انجام ۳۲ مورد بازدید توسط بازرسین بهداشت محیط دانشگاه از واحد‌های عرضه قلیان خبر داد و گفت: در این بازدید‌ها ۲۶ واحد پلمب شد و ۱ واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شد.


او ادامه داد: تعطیل کردن محل‌های تجمع افراد و پرهیز از رفتار‌هایی از قبیل رفت و آمد‌های غیرضروری، دست دادن و روبوسی کردن نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا دارد.

رئیس اداره محیط و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: به دلیل تجمع افراد زیادی در قلیان سرا‌ها و استفاده مشترک و مکرر از بعضی از لوازم، ظروف و قلیان ها، امکان انتقال و شیوع بیماری کرونا بسیار زیاد بوده بنابراین باید از تجمع در این مکان‌ها پرهیز کرد.

سعیدی با بیان اینکه مدافعان سلامت در حوزه بهداشت و درمان این روز‌ها سخت برای کنترل و ریشه کن کردن این بیماری تلاش می‌کنند، افزود: مهمترین راهکار پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس ماندن در خانه و کاهش میزان مواجهات و ارتباطات نزدیک است که امیدواریم همه همشهریان عزیز به آن توجه نمایند.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار