پیشکسوت استقلال گفت: حاضرم به وزارت ورزش اجازه میلیاردی بدهم تا دیگر کاری به استقلال نداشته باشد و در این مدت تیم بتواند به قهرمانی‌های آسیایی خود اضافه کند.

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر حسین صادقی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تغییرات مدیریتی این باشگاه، اظهار داشت: به اعتقاد من استقلال در هیئت مدیره به یک مدیر و مدیرعامل مانند قلعه‌نویی نیاز دارد. قلعه‌نویی در بحث مدیریت فوتبالی می‌تواند مدیر قوی‌ای باشد. ما در فوتبال مدیران قوی مانند واعظ آشتیانی هم داشتیم که یک شخصیت مدیریتی خاص بود و کمک‌های زیادی به استقلال کرد.

صادقی در ادامه گفت: اگر سعادتمند دستش را از دست وزارت ورزش دربیاورد، من قول می‌دهم با کمک دوستانم مشکلات مالی استقلال را برطرف کنیم. به وزارت ورزش پیشنهاد دادم برای مدت ۱۰ سال استقلال که باشگاه خودم است را به من اجاره دهند تا این تیم یک نفسی بکشد و من حاضرم به وزارت ورزش اجازه میلیاردی بدهم تا دیگر کاری به استقلال نداشته باشد تا تیم بتواند به قهرمانی‌های آسیایی خود اضافه کند. ما در ایران زیاد مشکل قهرمانی نداریم، زیرا به دردمان نمی‌خورد. حرف اول و آخر ما در آسیا است.


بیشتر بخوانید: استقلال با هیچ حامی مالی به توافق نرسیده است


پیشکسوت استقلال افزود: بازهم تکرار می‌کنم که آقای سعادتمند! اگر دست شما در دست وزارت ورزش نباشد من به شما کمک می‌کنم و اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و بابت مسائل مالی نگرانی نداشته باشید.

او درپاسخ به این سوال که اگر مدیرعامل استقلال شود چه برنامه‌ای برای هدایت این باشگاه دارد، گفت: من برنامه‌ام را نوشتم و می‌توانم در یک جلسه خصوصی با مسئولان وزارت ورزش آن را تشریح کنم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار