رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد از دستگیری یکی از گردنبند قاپ با فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ" محمد احمدی" گفت: ساعت ۱۹:۰۰ یکشنبه هفدهم فروردین ماه امسال خبری مبنی بر گردنبند قاپی در خیابان سهروردی شمالی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد برای تحقیقات و بررسی موضوع به محل سرقت، اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل با زن ۳۵ ساله‌ای روبرو شدند که عنوان داشت، دو پسر جوان سوار بر موتور گردنبند طلایش را قاپیده و به سرعت از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مشخصات موتور سیکلت و دزدان به کمک زن جوان به تیم‌های گشتی مخابره شد، ادامه داد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه ساعت ۲۰:۰۰ همان روز تیمی از ماموران گشت کلانتری ۲ جوان موتور سوار را در حوالی میدان هویزه مشاهده کردند.

ین مقام پلیسی اظهار داشت:ه سارقان به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند و تعقیب و گریز پلیس آغاز شد. ماموران پس از ۱۵ دقیقه موفق به متوقف کردن دزدان شدند. راکب موتور سوار دستگیر وی ترگ نشین آن از محل گریخت.

سرهنگ احمدی ادامه داد: در بررسی‌ها اولیه پلیسی، مشخص شد که موتور سیکلت متهمان سرقتی بوده و و متهم ۲۰ ساله در اعترافاتش عنوان کرد، در این مدت ۲۰ فقره گردنبند قاپی با همکاری همدستش مرتکب شده است.

کلانتر محله عباس آباد، با اشاره به اینکه تا کنون ۳ تن از شاکیان سارق را شناسایی کرده اند، گفت: سارق جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.