عضو کمپین نفس در خوزستان گفت: هدف از تشکیل این کارزار حمایت از قشر آسیب پذیر و کم در آمد جامعه در برابر خسارت به وجود آمده از کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان موسی‌پور عضو کمپین نفس در خوزستان و رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر در خصوص ماهیت این جنبش اجتماعی گفت: قرار است تا با عضو شدن افراد توانمند در حوزه کسب و کار و تجارت و البته فعالان اقتصادی در این کارزار، با استفاده از قدرت و اثر گذاری آنان محصولات مورد نیاز مردم و بیمارستان‌ها تهیه گردد.

او هدف این کارزار را حمایت از قشر آسیب پذیر و کم در آمد جامعه در برابر خسارت به وجود آمده از ویروس کرونا عنوان کرد.

موسی پور افزود: این کمپین به هیچ نهادی وابسته نیست و قصد دارد با انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در شرایط کرونایی به بهبود وضعیت هر چند اندک، اما کمک نماید.

عضو کمپین نفس در خوزستان بیان داشت: هدف آن است تا در این کارزار افراد توانمند در استان و کشور دور هم جمع شده تا با یاری یکدیگر و ظرفیت افراد در ارتباط با تولید و روابط در خارج از کشور در حل بحران و مشکلات کرونا کوشش کنند.

رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر تصریح کرد: این کمپین به دنبال ارایه راهکار مناسب به دولت است تا بتوان از وارد شدن ضرر و زیان به فعالان اقتصادی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.