فرمانده انتظامی شهرستان زرند از ضدعفونی روزانه تحت نظرگاه‌ها و محل‌های پرتردد و تب سنجی از مراجعان رده‌های تخصصی و ستاد فرماندهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت:برخی از مقر‌های انتظامی زرندبه دستگاه تب سنج مجهز شدند و کارکنان و مراجعه کنندگان با این دستگاه تب سنجی می‌شوند اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به عمل می‌آید.

سرهنگ خدادادنژاد افزود:همچنین روزانه در چندین نوبت محل‌های پر تردد مراجعه کنندگان و همچنین تحت نظرگاه‌ها ضدعفونی و پاکسازی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند ادامه داد تمامی افسران و درجه دارانی که با شهروندان در ارتباط هستند به واسطه شغلی که دارند و کلیه کارکنان پلیس پیشگیری که در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند ملزم به استفاده از دستکش ماسک شدند.

سرهنگ خدادادنژاد در پایان با تاکید بر ضد عفونی چندین بار مقر‌های پلیس عنوان کرد:پلیس در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طور مستمر اقدامات پیشگیرانه را یا حساسیت خاص در دستور کار قرار داده است تا از انتقال این ویروس در محیط‌های پر تردد انتظامی پیشگیری شود.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار