کسب رتبه سوم میراث فرهنگی لرستان در حوزه تبلیغات مجازی کشور

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: میراث فرهنگی این استان با کسب امتیاز ۸۷۰ حایز رتبه سوم در بین استان‌های کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: پس از ارزیابی انجام شده توسط اداره کل تبلیغات و بازاریابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، این استان با کسب امتیاز ۸۷۰ حایز رتبه سوم در بین استان‌های کشور شد.

سید امین قاسمی شامگاه چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پرکردن اوقات فراغت هموطنان و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به برگزاری مانور تبلیغات گردشگری در فضای مجازی ویژه ایام نوروز کرد.

او افزود: در این راستا این اداره کل نیز با انتشار بیش از ۵۰ کلیپ تصویری، ۲۱۰ عکس با کیفیت و معرفی تور مجازی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان با هشتگ‌های سفر مجازی و کرونا را شکست می‌دهیم از طریق فضای مجازی اقدام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: دبیر ستاد خدمات سفر استان لرستان افزود: این مانور به مدت ۲هفته در سطح وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار و لرستان پس از استان‌های خراسان رضوی و گلستان رتبه سوم را کسب کرد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.