مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کارکنان مهدهای کودک جز مشاغل آسیب دیده محسوب خواهند شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با پیگیری ها و پیشنهاد  فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی و مسئول کمیته بهداشت روان ستاد کرونای استان و تصویب اعضای این ستاد ،کارکنان مهدهای کودک جزء مشاغل آسیب دیده محسوب شدند.

در جلسه امروز ستاد کرونای استان که به ریاست بازوند استاندار کرمانشاه ، رضوان مدنی ضمن بیان مشکلات ایجاد شده برای مدیران و مربیان مهدهای کودک استان در ایام بحران کرونا ،پیشنهاد  کرد که کارکنان مهدهای کودک جزء مشاغل آسیب دیده محسوب گردند که این پیشنهاد مورد تائید استاندار و تصویب اعضاء قرار گرفت.

بر اساس این مصوبه:

۱- پرداخت حق بیمه پرسنل مهدهای کودک و همچنین بهره‌مندی این عزیزان (با توجه به دستمزدهای پایین بسیاری از آنان) از بیمه بیکاری و قرارگرفتن فعالیت مهدهای کودک جزء مشاغلی که به آنها بیمه بیکاری تعلق می گیرد و سایر حمایت‌های لازم در این خصوص.

۲- پذیرش مهدهای کودک به عنوان مشاغلی که پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی آنها به علت بحران کرونا به تعویق افتاده، توسط بانک‌های عامل سطح استان.

۳ -اعطای تسهیلات کم‌بهره برای جبران بخشی از مشکلات ناشی از تعطیلی های مذکور در مهدهای کودک استیجاری توسط بانک‌های عامل سطح استان.

۴- امهال اقساط وام‌های بانک های خصوصی و دولتی که مدیران مهدهای کودک قبلاً دریافت نموده‌اند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.