سامانه مدیریت مشارکت‌های اجتماعی در مقابله با بیماری کرونا راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرماندار شهرستان شیراز گفت: در شرایط کنونی جامعه که کسب و کار کارگران روزمزد تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته، نیاز است که کمک‌های خیران به سمت حمایت از این قشر هدایت شود تا آن‌ها نیز با کمترین مشکل از این برهه گذر کنند.

محمدرضا امیری، افزود: در حال حاضر ضروری است که کمک‌های خیران به سمت کمک به گذران زندگی کارگران روزمزد هدایت شود تا آن‌ها با کمترین مشکل از این دوران عبور کنند.

او ادامه داد: دولت کمک‌هایی را برای کارگران روزمزد در نظر گرفته، بگونه‌ای که این افراد از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی و کمک‌هایی در قالب سه مرحله و به صورت بلاعوض تا مبلغ ۶ مییلیون ریال به آنان پرداخت خواهد شد.

امیری تاکید کرد: دولت اقداماتی را انجام داده و خواهد داد و در این شرایط حساس از خیران و نیک اندیشان درخواست داریم که کمک‌های خود را به صورت یکپارچه برای رفع نیاز‌های جامعه و به ویژه کارگران روزمزد اختصاص دهند.

فرماندار شهرستان شیراز، بیان کرد: همبستگی، همدلی و مشارکت مثال زدنی سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) و شهروندان شیرازی در تمام بحران‌های اخیر از جمله سیل و کرونا، مسوولان این شهرستان را بر آن داشته تا سامانه مدیریت مشارکت‌های اجتماعی برای هدفمند کردن این کمک‌ها راه‌اندازی کنند.

امیری افزود: روز گذشته (۲۰ فروردین ۹۹) نشستی با نمایندگان تشکل‌های مردمی و دولتی استان فارس و شیراز برگزار شد و آنان در جریان راه‌اندازی این سامانه و نیاز‌های روز جامعه قرار گرفتند.

او گفت: سامانه مدیریت مشارکت‌های اجتماعی در مقابله با بیماری کرونا شهرستان شیراز، ظرف کمترین زمان ممکن و تا یک هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار