وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود از راه‌اندازی سامانه‌ای جدید خبر داد که به وسیله آن به کسب و کارهای کساد شده در شرایط کنونی کمک خواهد کرد.

جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار ویدیوئی از حرم امام رضا(ع)، از خاطرات خوش روزهای کودکی و همچنین سفر به حرم رضوی یاد کرد و از راه‌اندازی سامانه‌ای جدید خبر داد که به وسیله آن به کسب و کارهای کساد شده در شرایط کنونی کمک خواهد کرد.

"کاشکی باز هم تو حرم
با کفترهات بپرم... کاش می‌شد تو این سختی‌ها رفت گوشه‌ای در حرم امام رضا(ع) و کز کرد و یه دل سیر با امام مهربون حرف زد و سبک شد.

ان‌شاالله این روزها به زودی تموم می‌شه و خواهیم رفت.

امام رضا همیشه انگیزه کارهای خوب خیلی از ما بوده، از بچگی کارهای خوبمون رو به نیت امام رضا انجام دادیم و او رو واسطه برآورده شدن آرزوهامون قرار دادیم.
این روزها خیلی از دوست‌داران امام رضا، به خاطر کرونا، درآمدشون رو از دست دادند. زندگیشون سخت میگذره. میشه تو این شرایط سخت هم یک خاطره خوش ساخت. دلشون رو شاد کرد و مهربونی‌هامون رو تقسیم کنیم. حتما دنیا با مهربونی، جای بهتری واسه زندگی کردن میشه.
داریم تلاش می‌کنیم یک سامانه بالا بیاریم، تا انفاق و مهربانی رو ساده جاری کنیم. بسیاری هستند که دوست دارند به کسانی که مشکل پیدا کردند، کمک کنند اما خب، نمی‌شناسن. فکر می‌کنم فضای مجازی بتونه این فاصله‌ها رو کم کنه و خاطره خوش رو برای همه‌ی ایرانی‌ها تو این شرایط دشوار رقم بزنه.

پ.ن: تشکر از دوستی که شاید راضی نباشه اسمش رو ببرم و این ویدئوی زیبا رو با من به اشتراک گذاشت و حالم رو خوب کرد".

جهرمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۱۳:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
دیگه خودشونم فهمیدن کفایت اشتغال بیکارا رو ندارن فقط زور بزنن همین شاغلای فعلی هم بیکار نشن!
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
قرار شده دولت تدبیر و امید به تمامی نیازمندان جامعه با معرفی سایت معتبری برای ثبت نام وام 1000/000 میلیون تومانی بدهد با سود 12% درصد تنفس هم دارد بقول نماینده مجلس که چند روز پیش گفته بود این پول رو اگه دست فرزندان خودتون بدهید غهر می کنند چه رسد به سرپرستان خانواده های بینوای نیازمند زیر زیر زیر خط فقر کاشکی می آمدیت با مهربانی که دم ازش می زنیت وام 10/000/000 میلیون تومانی می داد با سود 4% با تنفس یک ساله بعدشم عف و بخشودگی بهش می خورد بعد از یک سال می شد وام بلاعوض اون وقت می شد یک خاطره خوش و به یاد ماندنی بعد سخن زیبا و خردمندانه جنابعالی میسور می شد که فرمودیت : ( میشه تو این شرایط سخت هم یک خاطره خوش ساخت. دلشون رو شاد کرد و مهربونی‌هامون رو تقسیم کنیم. حتما دنیا با مهربونی، جای بهتری واسه زندگی کردن میشه.)
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
قرار شده دولت تدبیر و امید به تمامی نیازمندان جامعه با معرفی سایت معتبری برای ثبت نام وام 1000/000 میلیون تومانی بدهد با سود 12% درصد تنفس هم دارد بقول نماینده مجلس که چند روز پیش گفته بود این پول رو اگه دست فرزندان خودتون بدهید غهر می کنند چه رسد به سرپرستان خانواده های بینوای نیازمند زیر زیر زیر خط فقر کاشکی می آمدیت با مهربانی که دم ازش می زنیت وام 10/000/000 تومانی می داد با سود 4% با تنفس یک ساله بعدشم عف و بخشودگی بهش می خورد بعد از یک سال می شد وام بلاعوض اون وقت می شد یک خاطره خوش و به یاد ماندنی بعد سخن زیبا و خردمندانه جنابعالی میسور می شد که فرمودیت : ( میشه تو این شرایط سخت هم یک خاطره خوش ساخت. دلشون رو شاد کرد و مهربونی‌هامون رو تقسیم کنیم. حتما دنیا با مهربونی، جای بهتری واسه زندگی کردن میشه.)
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
United States of America
lj
۱۷:۳۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
آقاى جهرمى اصلاً به فكر مراكز مخابراتى نيستند چون اصلاً اين مراحل رو طى نكرده اند.اين مراكز مخصوصاً مراكز منطقه ٨ داره توسط يه عده آدمى كه دركى از مشكلات ندارند اداره ميشه. كسانيكه فقط به فكر حفظ قدرت به هر قيمتى هستند.چرا تو اين دوران كرونا تمام پاسخگويان بايد بيان سركار؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
احسنت بر این افکار و جملات پر از شور و شعور انسانی امیدوار کننده ( میشه تو این شرایط سخت هم یک خاطره خوش ساخت. دلشون رو شاد کرد و مهربونی‌هامون رو تقسیم کنیم. حتما دنیا با مهربونی، جای بهتری واسه زندگی کردن میشه )
به امید حال و آینده روشن بهتر واسه زندگی کردن خداپسندانه برای انسانهای نیازمند با مهربانی و همدلی و هم زبانی یاری رساندن صادقانه و بی منت به یکدیگر در حد توانمان از ابن روزهای سخت و دشوار می گذریم انشاءالله چون می گذرد غمی نباشد .
آخرین اخبار