معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت:بررسی‌ها برای تعیین تکلیف در خصوص شاغلین در شب بازار بندرعباس در حال پیگیری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت:بررسی‌ها برای تعیین تکلیف در خصوص شاغلین در شب بازار بندرعباس در حال پیگیری است.

مدرس افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، دستورالعملی وزارت کشور در خصوص ساماندهی مشاغل موقت به استان‌ها ارسال شدو تمامی تلاش مسئولان کسب رضایت شهروندان و حفظ سلامت و جان افراد است.

او با بیان اینکه در این راستا فرماندار شهرستان بندرعباس و شهردار بندرعباس تکلیفی به آن‌ها ابلاغ شد در خصوص ساماندهی بازار شب بندرعباس و سایر مشاغلی که محل تجمع و تکثر افراد بودند، افزود:دو رویکرد اساسی در این ساماندهی وجود داشت که باید به اجرا درمی‌آمد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه ساماندهی حفظ سلامت و حفظ جان افرادی بود از صاحبین حرف تا خریداران و مشتریان، گفت: در این راستا تأکید استاندار هرمزگان بر حفظ کرامت و رعایت وضعیت معیشتی مردم باشد که پیشنهاد مشترک فرماندار و شهردار بندرعباس بر این بود که ساماندهی در بازارچه ۲۲ بهمن بندرعباس صورت بگیرد.

مدرس افزود: ملاقاتی هم با ذی‌نفعان این موضوع نیز صورت گرفت و پیشنهاد‌های مختلفی از جمله ساماندهی در ساحل بندرعباس ارائه دادند که به دلیل مقررات قانونی نیز امکان این امر وجود نداشت و محل‌های جدیدی که سازگار با شرایط شهرسازی است را فرمانداری بررسی کند.

او با بیان اینکه از همکاری و مشارکت صاحبان مشاغل را در این موضوع تقدیر می‌کنم، افزود: از نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان خواهش می‌کنم در حوزه حفظ سلامت نیز همراهی کرده و کمک به این امر کنند.

انتهای پیام/ر

منبع خبر:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.