سامانه هوشمند دورکاری کارکنان مرکز اتفاقات و حوادث ۱۲۱ تبریز در راستای خدمات غیرحضوری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پاسخگویی به ۳ هزار تماس روزانه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،این سامانه برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب به منظور دستیابی به اهداف و برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز راه اندازی شده است و با این اقدام از رفت و آمد‌های حضوری کارکنان این شرکت جلوگیری به عمل آمد.

با ایجاد امکان پاسخگویی اپراتور از طریق دورکاری در این سامانه در کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا، افزایش بهره‌وری و ایجاد فاصله اجتماعی تاثیر مطلوب گذاشته و شرکت توزیع نیروی برق تبریز گامی دیگر در راستای دولت الکترونیک و همسویی با راهبرد‌های ستاد ملی پیشگیری از کرونا برداشته شد.

سفر‌های درون‌شهری کارکنان ۱۲۱ با اجرای دورکاری به حداقل ممکن رسیده و بستر‌های لازم نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، اینترنتی و مخابراتی برای این امر آماده و تسهیل شده است.

فوریت‌های برق (۱۲۱) با مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت شبکه و خاموشی‌های جاری و تعمیرات با برنامه، نقش مهمی در خدمات‌رسانی به مشترکان ایفاء می‌کند.

گفته می‌شود در شرایط عادی به طور میانگین روزانه ۳ هزار تماس و در شرایط پیک بار بیش از ۱۰ هزار تماس روزانه با مرکز فوریت‌های برق تبریز برقرار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.