نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج گفت:جهش و رونق تولید با حمایت‌های دولت، مردم و دستگاه قضا ایجاد می‌شود.

علی آذری نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: مولفه‌های جهش تولید باید بر مبنای سند گام دوم انقلاب استخراج شود.

او تصریح کرد: «جهش تولید» یعنی حرکتی انقلابی در یک دوره و فرآیندی فراتر از تفکر متعارف؛ و این اتفاق در یک فرآیند عادی اتفاق نمی‌افتد و حذف موانع تولید در بحث قانون گذاری و برخی مقررات و بخش‌نامه‌ها، و توجه ویژه به بازنگری در قوانین حمایتی امری ضروریست.

نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج با اشاره به تحقق جهش تولید و حمایت از بخش خصوصی گفت: آن قسمت از بخش خصوصی که دغدغه وطن داشته و تابع ولایت باشد؛ نه تابع منافع شخصی و حزبی به نمایندگانی شجاع، مبتکر، جهادی و انقلابی، که برخی مواقع آتش به اختیار عمل نمایند نیاز داریم، که توجه ویژه به بیانیه استراتژیک گام دوم انقلاب، از ملزومات هدف مزبور بشمار می‌آید.

آذری افزود: ایران چهارمین کشور ثروتمند جهان از نظر ذخایر سوخت فسیلی میباشد که با ۱۵ کشور به صورت مستقیم مرز آبی و خاکی دارد که اگر سهمی ۱.۱ درصدی از جمعیت جهان دارد، بر اساس آمار رسمی و تأیید شده مراجع معتبر بین‌المللی، حدود ۱۵۸ میلیارد بشکه نفت [۹.۳ درصد از کل منابع نفتی دنیا]و حدود ۳۳ هزار میلیارد مترمکعب گاز [۱۸ درصد دنیا]را داراست.

او با تاکید به این که مدیریت منابع در این زمینه ضعیف و در برخی امور سیاسی کاری شده است ادامه داد: بایستی برای بهبود شرایط، ریشه این سیاست بازی خشک شود

نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج  با اشاره به رونق تولیدکه در واقع مرحله بدوی جهش تولید است گفت: رونق تولید یعنی تسهیل و ساده سازی روند تولید؛ اما جهش تولید، یعنی تحول در ساختارها، اندیشه و تفکر قوای مقننه، مجریه و قضائیه.

آذری افزود: رفع بروکراسی خشک اداری، حل مشکل تعدد مراکز اداری تصمیم گیری و کوچک سازی دولت که متاسفانه دولت‌ها سال‌هاست با هدف دستیابی به حفظ خود، فقط بدنه دولتی را بزرگ کرده اند جهش تولید را در بخش تقنینی، صنعت و معدن، انرژی، کشاورزی و صنایع غذایی، مسکن، فعالیت‌های دانش بنیان و دیگر بخش‌ها مشهود میسازد.
 
انتهای پیام// ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.