رئیس‌جمهور برزیل با بی‌توجهی به قوانین درباره فاصله‌گذاری اجتماعی، بدون ماسک و دستکش به بازدید بیمارستانی در پایتخت رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، ژایر بولسونارو، رئیس‌جمهور برزیل که چندی پیش خود به ویروس کرونا مبتلا شده بود و باید شرایط قرنطینه را رعایت می‌کرد با حضور در بیمارستان و داروخانه‌ای در پایتخت و دست دادن به مردم بدون استفاده از ماسک و دستکش، قوانین بهداشتی را نقض کرد.

رسانه‌های برزیلی می‌گویند رئیس جمهور برای دومین بار تمامی قواعد ارتباطی در مکان‌های عمومی را که دولت برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا الزامی کرده، زیر پا گذاشته است.

وی دیروز پس از بازدید از بیمارستان وزارت دفاع برزیل، به داروخانه کنار آن رفت و با مردمی که در آنجا بودند عکس یادگاری گرفت.

رئیس جمهور برزیل که به تاثیرگذاری فاصله گذاری اجتماعی در شیوع کرونا مشکوک است، بار‌ها بدون دستکش صورت و بینی خود را لمس کرد و با مردمی که خودشان تمایل داشته‌اند، دست داده است.

این در حالی است که وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد تعداد قربانیان کرونا در این کشور به ۱۰۵۷ نفر رسیده است و تاکنون ۱۹ هزار و ۶۳۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
اين محافظا خيلي اذيت ميكنن
آخرین اخبار