مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام از افزایش ۳۶ درصدی مصرف آب در شهر ایلام خبر داد.

مظاهری مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در این ایام و با توجه به شیوع ویروس کرونا، مصرف آب با توجه به بررسی‌هایی که صورت گرفته است افزایش چشمگیری داشته، به گونه‌ای هم اکنون شاهد افزایش ۳۶ درصدی مصرف آب در شهر ایلام هستیم.

او بیان کرد: افزایش مصرف آب به گونه‌ای است که با ماه‌های گرم سال برابری می‌کند.

مظاهری مطرح کرد: از شهروندان گرامی خواهشمندیم با توجه به توصیه‌های صورت گرفته و به منظور رعایت بهداشت فردی، به هنگام انجام دادن عملیات شستشوی دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون، در این مدت که اقدام به شستشوی دست و صورت می‌کنند آب را ببندند تا از هدر رفت آب جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام همچنین از تحویل آب ژاول به دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای عملیات ضدعفونی خبر داد و اظهار کرد: آب و فاضلاب ماده عفونی کننده آب ژاول را به منظور ضدعفونی کردن آب شرب تولید می‌کند و در هر قسمت که مازاد این ماده در دسترس باشد در اختیار دستگاه‌های دیگر قرار داده می‌شود.

او ادامه داد: بدین منظور روزانه بیش از ۳۰ هزار لیتر آب ژاول به منظوراجرای عملیات ضدعفونی در اختیار همه دستگاه‌های اجرایی که متقاضی هستند به ویژه مراکز بهداشت و بیمارستان‌ها به صورت رایگان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.