مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر گفت: چهار مرکز خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان و سرباز آماده خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان شدند.

آمادگی مراکز خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در ایرانشهرمحسن الله‌دادی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: شرکت غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر نسبت به آماده سازی انبار‌ها و تمهیدات لازم برای تسریع در خرید از کشاورزان اقدامات لازم را انجام داده است.

او با بیان اینکه، در سال جاری هر کیلوگرم گندم به مبلغ ٢۵ هزار ریال از کشاورزان خریداری می‌شود تا علاوه بر حمایت از کشاورزان، دست واسطه‌ها و افراد سودجو نیز در این زمینه قطع شود گفت: با هماهنگی‌های لازم بین مراکز خرید و بانک عامل، رضایت کشاورزان جلب می‌شود.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر ادامه داد: سازمان غله کار خرید گندم را برعهده دارد و هیچ گونه محدودیتی در خرید و یا پرداخت هزینه این محصول استراتژیک وجود ندارد.

الله‌دادی گفت: سیلو‌های گندم ایرانشهر ظرفیت ذخیره سازی بیش از ۴۵ هزار تن گندم را دارد که انتظار می‌رود گندمکاران منطقه محصول مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید برای ذخیره سازی در سیلو‌ها تحویل دهند.

غلامعلی گنجعلی مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان سیستان وبلوچستان پیش از این از آغاز خرید تضمینی گندم در این استان خبر داده بود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کشاورزی ، خریدگندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار