شهردار اصفهان از نشانه گذاری در مکان‌های پرازدحام برای رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اضافه شدن اتوبوس‌ها به خطوط شلوغ شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان گفت: با توجه به آغاز برخی فعالیت‌ها و احتمالا افزایش ترددها، نگرانی از ازدحام در اتوبوس‌ها برای ما ایجاد شد که تصمیم گرفتیم خطوط فعال اتوبوسرانی را افزایش دهیم، بنابراین از امروز ۵۹ خط فعال می‌شود تا مردم بتوانند با فاصله از یکدیگر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. 
 
او افزود: بر فعالیت و شلوغی خطوط هم نظارت می‌شود تا اگر در خطی ازدحام صورت گرفت، سریعا تعداد سرویس خط را افزایش دهیم. مترو هنوز تعطیل است و در صورت نیاز حتما مترو هم به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.
 
نوروزی اظهار کرد: از مردم اصفهان انتظار داریم همه نکاتی که برای فاصله گذاری گفته شد را رعایت کنند و اگر در اتوبوس‌ها ازدحامی ایجاد شد آن را به ۱۳۷ اطلاع دهند. نظرات مردم می‌تواند ما را به سوی تصمیمات بهتر هدایت کند.

او  با بیان اینکه شهرداری اصفهان به عنوان پیشگام در همه حوزه‌ها با امکانات خدماتی، فرهنگی و اجتماعی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند تا مردم کمتر آسیب ببینند، اظهار کرد: در فروشگاه‌های بزرگ کوثر نشانه گذاری برای رعایت فاصله یک و نیم متری صورت گرفته است و باز هم ادامه دارد البته با توجه به توصیه متخصصان امر همه باید از ماسک استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار