بر اساس جدیدترین خبر منشتر شده، تاریخ عرضه عنوان New World به دلیل مشکلات پیش آمده از ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا تاکنون بسیاری از رویدادهای دنیای فناوری را لغو کرده و اکنون نوبت به تاخیر افتادن عرضه بازی‌‎های ویدئویی رسیده است. به تازگی اطلاعات جدید درباره تاخیر در عرضه یکی از عناوین MMO جدید آمازون منتشر شده است.

تاریخ تغییر یافته عنوان بازی New World آمازون به دلیل مسائل به وجود آمده بعد از شیوع ویروس کرونا و کار از راه دور، نزدیک نیست. می‌توان گفت این عنوان نقش آفرینی بر خط چندنفره گسترده (MMO) دچار سرنوشتی مانند DLC جدید The Elder Scrolls Online شده است.

شیوه اعلام شدن تاخیر در عرضه عنوان New World

این تاخیر از طریق یک ویدئو در حساب رسمی یوتوب New World اعلام شده است. در این ویدئو اسکات لین، کارگردان بازی، از با تاخیر مواجه شدن عرضه آن خبر داد. لین در ویدئوی مذکور گفت: "مانند بسیاری از شما، مسائل بسیاری برای ما به دلیل شیوه جدید کاری و زندگیمان تغییر کرده است. به دلیل ویروس کرونا تمام گروه ما از خانه دورکاری می‌کنند. "

تغییر تاریخ عرضه عنوان New World آمازون


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6


وی ادامه داد: "ما هنوز سخت مشغول کاریم و در ساخت این بازی پیشرفت کرده‌ایم. از آنجا که توسعه بازی بسیار مشارکتی و فنی است، وضعیت کار از راه دور مشکلاتی را در معرض دید ما قرار داده است که هنوز سعی در حل آن داریم. "

پس از گفتن این مشکلات لین تصمیم اخیر شرکت را اعلام کرد: "به عنوان نتیجه این مسئله، ما تصمیم سختی برای به تعویق انداختن تاریخ عرضه عنوان New World گرفتیم. اکنون عنوان مذکور برای عرضه در ۲۵ آگوست ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. "

در حالی که عرضه MMO New World با تاخیر مواجه شده، هنوز قرار است بازی Crucible، در ماه مه منتشر شود. به نظر می‌رسد که دو بازی ویدیویی آمازون با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار