رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تعطیلی مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های این شهر تا ۲۹ فروردین ماه کماکان ادامه دارد و این مراکز مشمول بازگشایی نمی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و برابر بند سوم اطلاعیه گام دوم فاصله گذاری هوشمند و بازگشایی گام به گام واحد‌های صنفی، همه مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های شهر مشهد تا تاریخ یاد شده تعطیل و صنوف مستقر در آن‌ها غیرفعال است.

او ادامه داد: گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند که مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحد‌های صنفی است از امروز در استان‌ها اجرا می‌شود و براساس آن فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، بازار‌های مرکزی مسقف، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران و اغذیه فروشی‌ها، طباخی و فست فودها، گرمابه‌ها، روزبازار‌ها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها مجاز به بازگشایی نیستند.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: براساس این طرح ساعات کاری باقی صنوف که مجاز به بازگشایی هستند به جز صنوف فروش مواد غذایی از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ خواهد بود.

بنانژاد افزود: پارسال هفت هزار و ۸۵۹ پروانه صنفی در رسته‌های تولیدی، خدماتی، خدمات فنی و توزیعی در مشهد ابطال شد که از این تعداد سه هزار و ۵۲۶ پروانه مربوط به رسته تولیدی است.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضاقلندرابادی
۱۳:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
این کسب کارهای که مغازه دارن و اجاره ای
ماچه کارکنیم بااین وضع نه درامدی نه کاری
ازکجا بخریم تمام قسط ها وچکها که مال مردم پاس نشده
وقتی پاساژ بستع ما ازکجا درامدکسب کنیم
آخرین اخبار