مسئول انجمن جهادی شمس الشموس شهرستان جوین گفت: با شیوع ویروس کرونا، این انجمن فعالیت خود را در چند سطح برای مقابله با این ویروس آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین شمس آبادی مسئول انجمن جهادی شمس الشموس شهرستان جوین گفت: در سطح اول با فراخوان جوانان جهادی ۲۵ اکیپ با ۲۵ دستگاه تراکتور با همکاری دستگاه‌های مسئول ضدعفونی معابر عمومی اجرا شد و هم اکنون نیز این روند ادامه دارد.

او ادامه داد: در سطح دوم و با هدف تبلیغ بهداشت فردی بیش از پانصد پک کامل بهداشتی متشکل از (۱۰ عدد ماسک، مواد ضدعفونی کننده، صابون، وایتکس) تهیه و به افراد سالخورده و اقشار ضعیف تحویل شد.

مسئول انجمن جهادی شمس الشموس گفت: در سطح سوم در راستای محرومیت زدایی، همه روزه بسته‌های غذایی (برنج، روغن، ماکارونی، رب و سایر اقلام غذایی) آماده و به نیازمندان و کارگران بیکار به دلیل شیوع ویروس کرونا اهدا شد. از آغاز این طرح تا به امروز بیش از، ۲ هزار خانواده متنعم شده است.


حجت الاسلام شمس آبادی گفت: از هنگام تحویل سال، طرح هر محله یک قربانی در شهرستان جوین آغاز شده است. بیش از ۲۵ راس قربانی انجام شده و براساس اعلام آمادگی‌ها این قربانی ها، به بیش از ۶۰ راس دام خواهد رسید.
 
انتهای پیام//م.م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار