رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: با کمک یک بانوی یزدی زمینه آزادی یک مددجو زن محکوم مالی از زندان فراهم شد.

اسلام افشون، رئیس ستاد دیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: شمسی ابراهیمی بانوی نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان و اختصاص مبلغ دویست و سی میلیون ریال زمینه آزادی یک مادر که به دلیل عدم توان مالی قادر به پرداخت دین خود نبوده را از زندان فراهم نمود.

او افزود: هدف از این اقدام خشنودی خداوند و شادی قلب امام زمان (عج) است ،نجات مادر به منزله نجات یک خانواده و در حقیقت یک جامعه است، زیرا مادر رکن اساسی خانواده محسوب میگردد و در رشد اجتماعی خانواده و تربیت فرزندان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس ستاد دیه استان یزد ادامه داد: هم اکنون تعداد شش محکوم مالی زن جرایم غیر عمد در زندان به سر میبرند که چشم انتظار دست‌های پر خیر و برکت خیرین و نیکوکاران میباشند.

او بیان کرد: خیرین و نیکوکاران میتوانند جهت کمک به این مددجویان کمک‌های خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، و شماره کارت‌های مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* مبلغ مورد نظر را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

افشون گفت: روابط عمومی ستاد دیه استان یزد با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سئوالات شما در این زمینه است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار