یکی از معاونان باشگاه استقلال پس از جدایی استراماچونی از این تیم، در آپارتمانی که برای او اجاره شده بود سکونت می‌کند و ظاهرا قصدی برای تخلیه این آپارتمان ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که در ابتدای لیگ نوزدهم هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت، با این تیم نتایج خوبی کسب کرد و پس از مدت‌ها توانست استقلال را به صدر جدول لیگ برتر برساند.

با این وجود دوران خوب استقلال با استراماچونی تداوم نداشت و سرمربی ایتالیایی پس از پرداخت نشدن مطالباتش، تهران را ترک کرد و در ادامه مشکلات او با مدیران استقلال باعث شد ادامه کار او در این تیم منتفی شود و فرهاد مجیدی در ادامه کار هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد.


بیشتر بخوانید: خانه استراماچونی تخلیه می‌شود/ فتح الله زاده از معاون باشگاه کلید خواست


پس از جدایی استراماچونی از استقلال، منزل سرمربی ایتالیایی در اختیار یکی از معاونان باشگاه قرار گرفت. اکنون بیش از ۴ ماه از قطع همکاری استراماچونی با استقلال و رفتن او از ایران می‌گذرد، اما منزلی که باشگاه در یکی از مناطق شمالی تهران برای او اجاره کرده بود، همچنان در اختیار معاون باشگاه استقلال است و ظاهرا این شخص قصدی برای تخلیه خانه ندارد.  

پیش از این علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پس از انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه، برای تخلیه و تحویل کلید آپارتمان به این معاون ضرب‌العجل داده بود، اما ظاهرا بیماری و سپس استعفای فتح‌الله‌زاده باعث شد تا شخص معاون این ضرب‌الاجل را خیلی جدی نگیرد و به سکونت در این خانه ادامه دهد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.