فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور یدک‌کش حامل ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های داخلی این شهرستان خبر داد.

شناور حامل ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهر، گفت: مرزبانان با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و با همکاری مرزنشینان منطقه، از فعالیت مخلان اقتصادی و قاچاق سوخت یک فروند شناور یدک‌کش مطلع و به سرعت برای توقیف شناور به منطقه اعزام شدند.

او افزود: مرزبانان بلافاصله به محل اعزام و با مشاهده شناور مورد نظر، در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ادامه داد: در بازرسی دقیق از شناور توقیفی مقدار ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار رضایی‌نژاد با بیان اینکه محموله کشف شده بدون هرگونه مجوز قانونی بود، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و سوخت مکشوفه پس از تخلیه، تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر شد.

او عنوان کرد: یکی از بزرگترین وظایف مرزبانی برقراری نظم و امنیت است و مبارزه با قاچاق از ماموریت‌های مهم و مستمر ما برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و رونق تولید است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.