ویژه برنامه حلقه اتفاق شعر البرز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی‏ و سالروز بزرگداشت حکیم عطار نیشابوری به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

خسرو عباس، مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی‏ و سالروز بزرگداشت حکیم عطار نیشابوری، جلسه عصر شعر حلقه اتفاق شعر البرز را با توجه به وضعیت بیماری کرونا، به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس و ممنوعیت حضور در اجتماعات، به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌ کند.

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان البرز افزود: این برنامه با حضور استاد مریم آریان و شاعران استان البرز روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ در صفحه اینستاگرام حوزه هنری استان البرز به صورت آنلاین برگزار می‌ شود.

علاقمندان جهت حضور در این عصر شعر مجازی می‌توانند به صفحه اینستاگرام حلقه اتفاق شعر حوزه هنری البرز به آدرس @artalborz و https://www.instagram.com/halghe.etefagh مراجعه کنند.

گفتنی است اولین شب شعر مجازی استان البرز توسط انجمن ادبی ادیبان فرزانه در تاریخ بیست و هفتم اسفندماه سال گذشته با شرکت شاعران و منتقدان ادبی استان برگزار شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.