معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمان از طریق فضای مجازی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: در ایام نوروز امسال جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری ثبت جهانی و شاخص این استان از طریق فضای مجازی معرفی شد.

معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمان از طریق فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان دارای هفت اثر و یک شهر ثبت جهانی است، گفت: جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این استان در طول ایام نوروز از طریق سامانه اطلاع رسانی miras.kr.ir و صفحه اینستاگرام Kerman_cthh این اداره کل معرفی شد.

او با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان در فضای مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا و حضور نداشتن گردشگران در این مکان‌ها صورت گرفته است، افزود: در طرح گردشگری مذکور بنا‌های تاریخی، مناطق گردشگری، آبشارها، دریاچه ها، کوه ها، روستا‌های تاریخی و موسیقی محلی ۲۳ شهرستان استان کرمان به زبان‌های فارس، انگلیسی و چینی معرفی شده است.

فعالی با بیان اینکه تعداد زیادی از گردشگران کشور‌های خارجی در فضای مجازی از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان بازدید کرده اند، تصریح کرد: امیدواریم پس از مهار ویروس کرونا شاهد حضور گردشگران خارجی در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری این استان باشیم.

او با اشاره به اینکه گردشگری مجازی در شناساندن قابلیت‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان کمک زیادی می‌کند، بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری مذکور به صورت نماهنگ در فضای مجازی پخش شده است.

فعالی تصریح کرد: امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت بوجود آمده در محیط خانه استفاده کنند و از طریق فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور ایران را مورد بازدید قرار دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
وايييي خداي من چه اطلاع رساني خوب و مفيدي...
آخرین اخبار