اقدامات گسترده و مستمر حوزه حمل و نقل و ترافیک در ارتقاء ضریب ایمنی تردد خودرو‌ها در مسیر‌ها و بلوار‌ها تاثیر مثبتی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: به منظور بهبود وضعیت ترافیک و عبور و مرور شهری و همچنین ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان، با تصمیم گیری صحیح و کارشناسانه حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه، از روز‌های پایانی سال گذشته تا کنون اقدامات مستمر و متعددی در این زمینه در سطح منطقه اجرا و قابل مشاهده است.

او افزود: اموری که از سوی حوزه ترافیک شهرداری‌ها اجرا می‌شود علاوه بر ارائه خدمات در زمینه ایمن سازی تردد وسایط نقلیه، باعث ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک و تردد و رعایت بیشتر شهروندان خواهد شد.

مرادحسینی بیان داشت: در همین راستا طی یک ماهه گذشته کار رنگ آمیزی بیش از ۶۵ کیلومتر از جداول در مسیر‌های اصلی از جمله بلوار مدرس از میدان چهار اسب تا پنج نخل، بلوار شهید سلیمانی از میدان شهید بندر تا خیابان اقبال کوی ملت، بلوار مسیر فرودگاه اهواز و بخشی از مسیر پل شهید سلیمانی (پل نهم) به انجام رسید.

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: طی روز‌های آینده نیز کار رنگ آمیزی جداول آیلند وسط بلوار شهید سلیمانی تا پل کمربندی شیبان تکمیل خواهد شد.

 علاوه بر رنگ آمیزی و نوسازی جلوه جداول بلوار‌های اصلی سطح منطقه، کار نصب تجهیزات ترافیکی از جمله نصب ۱۲۵۰ تابلو حاشیه نما، نصب ۱۵۰ تابلو انتظامی، اخباری و اخطاری، نصب ۳۰ بشکه و ۱۷۰ استوانه ایمنی، ۱۰ چراغ چشمک زن و ۶ عدد تابلو راهنما مسیر نیز توسط این حوزه در سطح محدوده این منطقه به انجام رسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار