فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۶۸۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات ماًموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان "کهنوج " خبر داد.

از کشف ۶۸۸ کیلو تریاک در عملیات پلیسی تا کشف ۱۲ هزار ماسک قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار"عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ قرارگاه عملیاتی "ابوذر" مستقر در شهرستان "کهنوج" با اشرافیت اطلاعاتی از حمل مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان و دپوی مواد در منزلی مطلع شدند.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی با رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت محل دپوی مواد مخدر را در یکی از مناطق شهر "کهنوج" شناسایی و در یک عملیات ضربتی وارد مکان مورد نظر شده و ۶۸۸ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

او بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شدند.

کشف ۷۸۲ کیلو گرم تریاک در عملیات پلیس "نرماشیر"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۸۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس شهرستان "نرماشیر" خبر داد.

سردار "عبدالرضا ناظری، گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر با تلاش چشمگیر در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، شب گذشته هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "زاهدان-نرماشیر" به یک دستگاه تریلر مشکوک و آن را برای بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از تریلر ۷۸۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه جاسازشده بود، کشف و در این رابطه کامیون توقیف و یک قاچاقچی دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به عزم راسخ پلیس در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، بیان داشت: با همت و تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، محور‌های مواصلاتی شرق استان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

۲ کشته در واژگونی سواری دانگ فنگ

سرپرست پلیس راه شمال استان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری دانگ فنگ در محور "چترود-کمربندی امام رضا" ۲ نفر را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ "علی اکبر نصیری" در تشریح این خبر بیان کرد: در تعطیلات آخر هفته کرمان یک مورد حادثه واژگونی سواری دانگ فنگ در محور "چترود-کمربندی امام رضا" به پلیس گزارش شد.

او افزود: با حضور ماموران پلیس راه در محل مشخص شد بر اثر این واژگونی راننده که جوانی ۲۲ ساله بوده به همراه سرنشین خانم بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.

او با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه علت این حادثه غم انگیز را تخطی از سرعت مطمئنه سواری دانگ فنگ اعلام کردند، ادامه داد: تخطی از سرعت مطمئنه عامل حادثه سازی است که بر قدرت کنترل و تصمیم گیری تاثیر می‌گذارد و در هر جاده‌ای می‌تواند خطرآفرین باشد.

سرپرست پلیس راه شمال استان گفت: درصد قابل توجهی از سوانح رانندگی از نوع واژگونی هستند که بیشتر عامل انسانی و خطاهائی ناشی از آن باعث وقوع آن می‌شوند.

کشف ۱۲هزار ماسک قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۲ هزار ماسک قاچاق در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۳۴ "باغین" خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداءگفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی کلانتری ۳۴ باغین هنگام پایش محور بردسیر – کرمان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۱۲ هزار ماسک قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را کشف و راننده خودرو را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ فداء با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: مقابله با کسانی که در بحث سلامت مردم قصد سود جویی دارند در دستور کار پلیس کرمان بوده و با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در این خصوص، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف محموله ۱۰ کیلوگرمی هروئین درشهرستان نرماشیر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیرگفت: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدرشهرستان نرماشیردر ۴۸ ساعت گذشته هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری موفق به کشف سه نوع مواد مخدر شدند.

 سرگرد اسحاق دریجانی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیرگفت: ماموران دربازرسی فنی وتخصصی از این سه خودروی توقیفی سه نوع ماده مخدر را از سه خودرو کشف کردند.

او افزود: دراین عملیات ها، مقدار ۱۰کیلو و ۵۰۰گرم هروئین از خودروی پژو ۴۰۵، مقدار ۸۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از خودروی تیبا و مقدار ۲۸ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از خودروی پژو آر دی، که به صورت بسیار ماهرانه در خودرو‌ها جاساز شده بود را کشف و در این راستا ۷ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرگرد دریجانی تصریح کرد: جدیت و پشتکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با توجه به خطر انتقال ویروس کرونا و ایست و بازرسی چند ساعته در طول شبانه روز قابل تقدیر است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیربیان داشت: نیروی انتظامی برای نجات نسل جوان از تهدید پدیده شوم اعتیاد باسوداگران مرگ برخورد قاطع می‌کند واجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار